HTML

Vacilla Vilmos

Rosszul dönteni bárki tud. Úgy dönteni, hogy nem döntünk, az is döntés. Murphy szerint. Nem dönteni - az viszont kudarc. Tragikomikus, hogy hirtelenderögtön döntenem kell a vagyonom egy része és a jövőm ügyében, de ehhez minimális támpontot sem kapok. Gondolom, nem vagyok ezzel egyedül. Ezért indítottam el ezt a blogot.

Friss topikok

Linkblog

Döntöttem

2011.01.26. 08:44 vacillavilmos

Döntöttem: maradok.

Indulok is mindjárt intézni.

A napokban kaptam meg az aktuális egyenlegemet: csaknem 3 millió Ft van a magánnynugdíj-számlámon. Az elmúlt egy évben egymilliós hátrányt hozott be a pénztáram. Sajnálom, ezt az alapot nem vagyok hajlandó üres ígéretekért odadobni.

Akárhogy dönt valaki, egy dolog biztos: a társadalomnak fel kell ébrednie, és belekezdeni a valós öngondoskodásba. A kötelező magánnynugdíjpénztári rendszer nevelő ereje csekély volt. A válságé és a megszorításoké talán nagyobb lesz. Legalább ennyi értelme legyen ennek a "reformnak".

Aztán hogy önkéntes pénztár, életbiztosítás, valamilyen befektetési számla, arany, vagy párnaciha  lesz-e a nyerő, az megint egyéni ízlés, tájékozottság, és pénzügyi intelligencia kérdése.

 

Epilógus

Jut eszembe! Ilyet még nem láttam: aranyreklám ment tegnap este a tévében. Nem ékszer, nem is Vámház körút 9, hanem befektetési céllal vásárolható aranyrúd csillogott megnyerően. Hát, ide is eljutottunk végre! S hova tovább?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vacillavilmos.blog.hu/api/trackback/id/tr262614198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása